Toimistopäivä B2B-myyntitiimin ympäröimänä

Lue artikkeli

SoMe-taaperosta supersankariksi

Jännittää, kun pyörität sormea Enterin päällä. Kumitat ja korjaat. Pohdit ja kuitenkin rohkaiset mielesi ja painat "post"-nappia. Odotat innolla, mitä sanottavaa verkostollasi on epistolaasi.

Lue artikkeli

Myynnin mittaaminen ja sen sietämätön keveys

    Miksi mittaamisella myynnissä on niin negatiivinen kaiku?   Johtuuko se huonosta johtamiskulttuurista vai onko peruskoulusta saatu mittausähky ihan tarpeeksi tässä elämässä?   Mielestäni...

Lue artikkeli

Hetki B2B-myyjän ajatuksista

Oletko koskaan pohtinut, millaista on soittaa päivittän noin sata puhelua, päästä keskustelemaan noin kahdenkymmenen potentiaalisen asiakkaan kanssa ja torjua kieltäytyminen lähes yhtä monta kertaa?...

Lue artikkeli

Taklaa myynnin este: näin pääset aina jatkamaan keskustelua ensimmäisen vastaväitteen jälkeen

Ensimmäinen vastaväite on yleensä se eniten tuskaa aiheuttava - ja samalla myös tärkein. ”Ei kiinnosta” on ehkäpä yleisin myynnin kuulema vastaväite, mutta sen taklaaminen on taitolaji. Tässä...

Lue artikkeli

3 puhelua, jotka loppuvat lyhyeen

  Koska viimeksi keksit tekosyyn, jolla pyrit pääsemään eroon ”huonosta” myyjästä? Kohtaamme jokainen päivittäin niin paljon myyntiyrityksiä, että suurimman osan ajasta pyrkimyksemme on vain päästä...

Lue artikkeli

Liidien kvalifiointi – mitä, miksi ja miten?

Liidien kvalifiointi tai liidien luokittelu, validointi ja arviointi tarkoitettavat yhtä ja samaa asiaa: toimenpiteitä, joiden avulla jaetaan iso massa kontakteja potentiaalisiin ja...

Lue artikkeli

Vastaväitteet - myyntiprosessin välttämätön välietappi: Mihin tarvitsemme vastaväitteitä?

Vaikka vastaväite voi herättää epämiellyttäviä tunteita, on kyse kuitenkin välttämättömästä myyntiprosessin vaiheesta. Johan vanha sanontakin kuuluu, että myyminen alkaa vasta ensimmäisestä...

Lue artikkeli

Liidejä siellä, liidejä täällä – tunnistaako B2B-myyntisi liidin, kun sellainen seisoo edessänne?

Lue artikkeli

Näin teet hyvän ensivaikutelman puhelimessa - ja buukkaat samalla laadukkaan tapaamisen

  Kylmäkontaktointiko kuollut? Puhelimitse tapahtuva kontaktointi on vielä tänäkin päivänä tehokas tapa tehdä B2B-myyntiä – jos soittaja tietää mitä sanoa. Vaikka ensimmäinen soitto asiakkaalle...

Lue artikkeli

Mikään ei korvaa suoraa puhetta - miksi buukkaus toimii?

Mietipä hetkisen seuraavaa: kuinka monta sähköpostia saat päivän aikana ja kuinka monta niistä klikkaat auki? Entä kuinka monta puhelua saat päivän aikana ja kuinka valitset, mihin niistä vastaat?...

Lue artikkeli

Kuusi syytä miksi hankalille asiakkaille ei soiteta, vaikka aktivointi kannattaisi

Muistatko, kun viimeksi kuulit vanhasta kaveristasi, johon ei vain ole tullut pidettyä yhteyttä? Kaikki ne hyvät jutut ja yhteiset hetket hauskapidon merkeissä tulvivat mieleen, ja saavat pohtimaan,...

Lue artikkeli

Miksi buukkauksen ulkoistaminen kannattaa

Kuvittele, että olet vierailukäynnillä urheiluautoja valmistavalla tehtaalla. Tehtaan kehittäjä kysyy, haluaisitko ajaa heidän uusimmalla kehitysversiollaan muutaman kierroksen testiradalla. Tartut...

Lue artikkeli